Sivut

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Saksan tuliaisia

Essence colour & go: 146 That's what i mint!, 138 L.O.L
Essence special effect!: 10 Glorious aquarius, 02 Circus confetti
Palasin tosiaan tänään tuolta Saksasta mukanani 8 pulloa Essencen lakkoja. Ihan uusi tuttavuus, mutta oon kuullu tästä paljon kehuja. Olin noita kahta glitter lakkaa jo kattellu viime Hollannin reissulla, mutten ostanut. Nyt sitten ostin ja oon niihin tyytyväinen. Kokoelmaan pääsi samalla jopa kolmas omistamani vihreä lakka:D Korvaava minttukin löytyi vanhan tyhjentyessä hidasta tahtia.
Essence colour & go: 107 Naughty and pink!, 106 Free hugs, 110 Modern romance, 103 Space queen
Nää lakat taas sitten ei oo mun. Äiti osti itelleen noi kolme ekaa, saa nähdä kuka ne käyttää...... Space queen taas menee Samiralle, jonka kanssa tehtiin diili että tuon sille Saksasta lakan ja se tuo mulle Briteistä lakan.
Toi Naughty and pink! on luonnossa paljon pinkimpi eikä noin punainen kuin kuva näyttää. Free hugs taas on iiihan vähän violettiin päin taittuva tumma vaaleanpunainen lakka. Modern romance taasen on persikan värinen lakka shimmerillä. Space queen näyttää musta ihan kimalleliimalta:D Söpö lakka, täytyy itsellekkin hankkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti